Η λίστα ιστολογίων μου

26/5/15

Ωσαννά: το Νέο Πληροφοριακό Σύστημα Καταναλωτών της ΔΕΗ είναι σε Λειτουργία

Θα πείτε "Ωσαννά" για ένα πληροφοριακό σύστημα? Να το εξηγήσουμε. Είναι ένα σύστημα που δεν εγκαθίσταται κάθε μέρα - πήρε 9 χρόνια στην ΔΕΗ να το λειτουργήσει από τότε που προκήρυξε τον διαγωνισμό για την αγορά του. Ο Διαγωνισμός μάλιστα ήταν επείγων και ο ανάδοχος έπρεπε να εγκαταστήσει το σύστημα σε 18 μήνες. Του πήρε τελικά κάτι παραπάνω. Παρ΄ολ΄αυτά, τα 9 χρόνια είναι (θετικό) ρεκόρ για την ΔΕΗ. Το προηγούμενο Πληροφοριακό Σύστημα Πελατών (αυτό του τώρα αντικαθίσταται) είχε πάρει πάνω από 15 χρόνια να εγκατασταθεί. (Η μελέτη σκοπιμότητος είχε γίνει το 1979 από την Arthur Andersen. Οι επόμενοι έπιασαν το θέμα πάλι το 1986. Γύρω στο 1996 εγκαταστάθηκε το σύστημα - ο περίφημος "Ερμής").

"Ωσαννά" όμως και για έναν άλλο λόγο: Με το νέο σύστημα η ΔΕΗ θα συλλαμβάνει ταχύτερα, ευκολότερα και πιο οργανωμένα τους "μπαταχτσήδες". Αυτό είναι πραγματικά καλό νέο για την λιανική αγορά ηλεκτρισμού παρά για την ΔΕΗ την ίδια για ένα παράδοξο λόγο. Όσο λιγότερο ανεκτική θα γίνεται η ΔΕΗ στους μπαταχτσήδες τόσο θα μειώνεται το κίνητρό τους να μένουν πελάτες της (και να είναι μπαταχτσήδες). Είδατε ένα συστηματάκι τι καλό μπορεί να κάνει? Να δούνε χαρά και οι ιδιώτες ανταγωνιστές της ΔΕΗ που έχουν όλοι μαζί καταφέρει μέχρι τώρα να αποσπάσουν μόνο το 3% της αγοράς γιατί, εκτός των άλλων, δεν είναι σε θέση να επιδοτούν τους κακοπληρωτές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου