Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω την πλατφόρμα της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) για να υποβάλω το παράπονο που είχα από τον Πάροχό μου ρεύματος. Δεν μου είχε στείλει λογαριασμό τους τελευταίους τρείς μήνες. Το έκανα αφού είχα εξαντλήσει τις δικές μου προσπάθειες να συνεννοηθώ με τον Πάροχο.
Υπέβαλα το αίτημα μου στις 12/5/2023. Έντεκα (11) μέρες μετά, στις 23/5/23 έλαβα δύο (2) ηλεκτρονικά μηνύματα σε χρονική απόσταση μεταξύ τους δευτερολέπτων. Στο πρώτο η πλατφόρμα με ενημέρωνε ότι το αίτημα μου παραπέμφθηκε στον Πάροχό μου. Στο δεύτερο με ειδοποιούσε ότι ο Πάροχός μου απάντησε στο αίτημά μου. Πράγματι υπήρχε έγγραφη απάντηση - αιτιολόγηση της καθυστέρησης (πράγμα που ο Πάροχος δεν είχε κάνει στις προσωπικές μου οχλήσεις)
Η εμπειρία με εντυπωσίασε και μου δημιούργησε ερωτήματα:
- Τι ακριβώς υπηρεσία προσφέρει το my.rae; Προωθεί απλώς ένα μήνυμα στον Πάροχο; Η μήπως πρέπει να παρέμβει η ΡΑAΕY για να πάρω έγγραφη απάντηση απ' αυτόν;
- Γιατί κάνει 11 μέρες να στείλει το αίτημα; (ή το είχε στείλει νωρίτερα και ξέχασε να με ενημερώσει;)
- Πως είναι δυνατόν ο Πάροχος να απαντήσει σε δευτερόλεπτα; (ίσως η απάντηση είναι στο προηγούμενο ερώτημα - ξέχασαν να μου πούνε ότι το είχαν στείλει)
- Τι νόημα είχε η ενημέρωση δεδομένου ότι ο Πάροχος τρεις ημέρες μετά - στις 15/5 - είχε εκδώσει και μου είχε αποστείλει τελικά έναν λογαριασμό;
- Τέλος πως πρέπει να αξιολογήσω την δικαιολογία του Παρόχου ότι τους πήρε τρεις μήνες να υπολογίσουν την έκπτωση που κέρδισα επειδή είχα εξοικονομήσει ρεύμα τον περασμένο χειμώνα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου