Αξιότιμες Κυρίες, Κύριοι,
Μας τιμά το γεγονός ότι η μεγαλύτερη Εταιρεία στην Ελλάδα, κυρίαρχη στον κλάδο του ηλεκτρισμού, Εθνικός Πρωταθλητής πλέον όχι μόνο στην χώρα αλλά και την Βαλκανική, παρακολουθεί τόσο στενά τις δραστηριότητες της Clarus ESCo και του allazorevma.gr (των οποίων ο κύκλος εργασιών δεν είναι μεγαλύτερος από ένα κεντρικό περίπτερο των Αθηνών) που αποφάσισε να υποστεί το κόστος της επικοινωνίας μέσω εξώδικης διαμαρτυρίας για δεύτερη φορά μέσα σε δύο χρόνια (ούτε ένα τηλέφωνο ούτε ένα μήνυμα στο κινητό ούτε ένα γράμμα ούτε ένα email στο διάστημα αυτό).
Απολογούμαστε για την μικρή καθυστέρηση της απάντησής μας. Ελπίζουμε να κατανοήσετε ότι οι ανθρώπινοι πόροι μας (σχεδόν ισοδύναμοι με ενός περιπτέρου) πιέστηκαν σοβαρά σε μια περίοδο που μέσω εορτών έπρεπε να ανταποκριθούμε στις ριζοσπαστικές αλλαγές που επέφεραν στην αγορά οι έγχρωμες κρατικές καινοτομίες στην τιμολόγηση του ρεύματος.
Ανταποκρινόμενοι στην εξώδικη διαμαρτυρία σας. με την παρούσα ανακαλούμε το περιεχόμενο των δημοσιευμάτων που αναφέρετε σ΄ αυτήν. Το allazorevma.gr δεσμεύεται ότι θα ασκεί στο μέλλον προσεκτικό έλεγχο στις δημοσιεύσεις αυτές ώστε να αντιμετωπίζονται εκ των προτέρων οι προβληματισμοί της ΔΕΗ όπως παρουσιάζονται στην διαμαρτυρία σας. Τα κείμενα τα οποία αναφέρετε στην διαμαρτυρία σας έχουν ήδη αποσυρθεί από την ιστοσελίδα μας.
Σημειώνεται ότι τα κείμενα αυτά είναι αναδημοσιεύσεις κειμένων που αναρτά ο κ. Αθανάσιος Γκίκας στο προσωπικό του ιστολόγιο https://clarusesco-smartenergy.blogspot.com/. Ο κύριος Γκίκας είναι μέτοχος (και εκ των ιδρυτών) της Clarus ESCo αλλά δεν έχει καμία εκτελεστική αρμοδιότητα στην εταιρεία (δεν είναι καν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και βεβαίως ούτε μισθωτός). Το allazorevma.gr αναδημοσιεύει δωρεάν τα ερασιτεχνικά κείμενα του γιατί θεωρεί ότι μπορεί να ενδιαφέρουν τους χρήστες του.
Παραθέτουμε παρακάτω ένα κείμενο αποκατάστασης όπως απαιτείται στην διαμαρτυρία σας. Ζητήσαμε από τον κύριο Γκίκα να συντάξει το κείμενο αυτό, δεδομένου ότι είναι και ο συγγραφέας των προβληματικών για εσάς κειμένων. Ο κύριος Γκίκας γράφει (σε italics):
"Σχετικά με το δημοσίευμα με τίτλο: "Τα δίκτυα της ΔΕΗ και οι πυρκαγιές - η ασφάλεια στοιχίζει". Στον βαθμό που ο αναγνώστης του κειμένου καταλαβαίνει ότι υπονοώ ότι η ΔΕΗ είναι υπεύθυνη για πυρκαγιές, δηλώνω ότι αυτό δεν ισχύει γιατί δεν έχω στην διάθεσή μου κανένα σχετικό στοιχείο. Πράγμα που άλλωστε αναφέρεται στη πρώτη παράγραφο του κειμένου: "Προφανώς δεν έχουμε καμία λεπτομερή πληροφόρηση για το συγκεκριμένο συμβάν και ίσως -βραχυπρόθεσμα – δεν πρέπει να βγάζουμε συμπεράσματα πριν υπάρξει (αν υπάρξει!) η σχετική έρευνα"*. Ο προσεκτικός αναγνώστης θα αναγνωρίσει ότι το πνεύμα τουλάχιστον του κειμένου αφενός απαλλάσσει εμμέσως την διοίκηση της ΔΕΗ από την (ιστορική) ευθύνη για την ποιότητα του δικτύου αφετέρου υποστηρίζει τυχόν απαίτησή της για πρόσθετους πόρους ώστε η ποιότητα να βελτιωθεί.
Σχετικά με το δημοσίευμα "Τρεις αλήθειες για το ρεύμα - από το allazorevma.gr". Δηλώνω ότι σε καμία περίπτωση δεν υπονοώ ότι η ΔΕΗ δεν λειτουργεί με διαφάνεια ούτε ότι είναι σε διαπλοκή με ιδιωτικά συμφέροντα. Αν δημιουργείται στον αναγνώστη αυτή η εντύπωση δεν ήταν στην πρόθεσή μου. Απλώς σημειώνω ότι η πλειοψηφία των μετοχών της ΔΕΗ ανήκει σε ιδιώτες (θεσμικούς και το ευρύ κοινό) και είναι λογικό, αποδεκτό και επιθυμητό να λειτουργεί με σκοπό την κερδοφορία. Αντίθετα, θεωρώ ότι ο προσεκτικός αναγνώστης είναι εύκολο να κατανοήσει ότι επικροτώ την συμπεριφορά της ΔΕΗ γιατί κατά την άποψή μου λειτουργεί (πλέον) με υγιή τρόπο σε αντίθεση με ορισμένες προβληματικές (κατά την άποψή μου) πρακτικές του παρελθόντος. Τις οποίες άλλωστε η Clarus ESCo είχε δημοσίως καταγγείλει στην ΡΑΑΕΥ και την Επιτροπή Ανταγωνισμού (31/10/2021). Καταγγελία για την οποία δεν υπήρξε καμία αντίδραση (εξώδικο!) από την πλευρά της ΔΕΗ εναντίον της Clarus ESCo και η οποία δεν υπάρχει λόγος να ανακληθεί, δεδομένου ότι λίγες ημέρες μετά την υποβολή της η ΔΕΗ με δική της πρωτοβουλία αύξησε δραματικά τις τιμές των προϊόντων που κατονομάζονταν σ' αυτή.
Σχετικά με το δημοσίευμα : "Για ένα λαικό κρατικό τιμολόγιο". Διαμαρτύρεστε για την χρήση στο κείμενο του υποκοριστικού ΚΕΗ -Κρατική Επιχείρηση Ηλεκτρισμού. Δηλώνω ότι θα σταματήσω στο εξής να χρησιμοποιώ την ονομασία αυτή - είναι άλλωστε κακόηχη. Παρ' όλο που εξακολουθώ να θεωρώ ότι απηχεί καλύτερα την θεσμική υπόσταση της επιχείρησής σας όπως την βλέπει και τουλάχιστον ένας εξέχων πολιτικός (πρώην Υπουργός ΥΠΕΚΑ). Όσον αφορά την αναφορά σε "αθέμιτη συμπεριφορά στο παρελθόν" αυτή αφορά την προαναφερθείσα δημόσια καταγγελία της Clarus ESCo στην ΡΑΑΕΥ και την Επιτροπή Ανταγωνισμού της 31/10/21.
Συνοπτικά, κατά την γνώμη μου ο ισχυρισμός ότι η ΔΕΗ υφίσταται ζημία από τα δημοσιεύματα αυτά, δεν τεκμηριώνεται. Αντίθετα "ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας" και εμμέσως από ορισμένα από αυτά προκύπτει ωφέλεια για την ΔΕΗ όπως περιέγραψα παραπάνω. Συνεπώς παραμένουν ατεκμηρίωτες και έωλες οι αιτιάσεις περί "μη τήρησης δεοντολογίας και καλής πίστης", "διαστρέβλωσης γεγονότων", "μη επίδειξης απαιτούμενης επιμέλειας" και τα συναφή. Οι χαρακτηρισμοί αυτοί, αναφερόμενοι στα δημοσιεύματα για τα οποία διαμαρτύρεται η ΔΕΗ, είναι τόσο άστοχοι ώστε να προκαλούν την εύλογη υποψία ότι είναι αποτέλεσμα απρόσεκτης αντιγραφής κειμένου (copy - paste) από άλλη υπόθεση".
Στην πρώτη εξώδικη διαμαρτυρία σας πριν δύο χρόνια είχαμε παραδεχθεί στην απάντησή μας ότι "κάνουμε λάθη". Επαναλαμβάνουμε και πάλι την παραδοχή αυτή και όπως και στην πρώτη απάντηση μας, σας προσκαλούμε να μας υποδείξετε τα λάθη αυτά. Δεν έχουμε λάβει μέχρι στιγμής καμία υπόδειξη. Ελπίζουμε αυτή την δεύτερη φορά να ανταποκριθείτε. Πέραν όμως της υποδείξεως λαθών, επαναλαμβάνουμε την πρότασή μας για συνεργασία δεδομένου ότι θεωρούμε ότι υπάρχει ευρύ πεδίο προς αμοιβαίο συμφέρον. Με προϋπόθεση η επικοινωνία να γίνεται με άλλους τρόπους εκτός των εξωδίκων, η διαχείριση των οποίων επιφέρει δυσανάλογα υψηλό κόστος στην εταιρεία μας σε όρους χρόνου απασχόλησης των στελεχών και ηθικής βλάβης.
Με εκτίμηση
....................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου